Wednesday, August 28, 2013

Maun

Dag 1 Maun, Botswana
We beginnen de dag met een wandeling naar de rivier. Twee van de 4 honden vergezellen ons. Bij de rivier zien we vooral veel ezels en helaas ook een dood kalf. Het schijnt er al een paar dagen te liggen.

Na de wandeling ontbijten we met zijn allen. Daarna splitsen we ons op. De vrouwen gaan boodschappen doen terwijl de mannen zichzelf thuis vermaken.

De rest van de dag blijven we bij het huis. We pakken wat spullen in en we bereiden onze tent voor. Omdat ik me niet zo goed voel doen we zelfs de rest van de dag nog minder. Een beetje computeren en als de zon ondergaat gaan we naar de uitkijktoren en kijken daar naar de zonsondergang.

Na het avondeten ga ik maar naar bed, morgen gaan we naar Kwai en dan wil ik me weer helemaal beter voelen.

0 reacties:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys