Sunday, September 8, 2013

De laatste voorbereidingen

Maun, Botswana
We moeten nog een paar dingen afmaken voor we klaar zijn, de screenprotectors moeten nog op de camera's en we moeten onze koffers nog inrichten. Nu hoopten we dat alles nu makkelijk zou passen nu we opgeruimd hebben. Helaas blijkt dat de koffers nog altijd vol zitten. We hebben ook meteen onze kleding zakken opnieuw ingericht. Sander vindt het namelijk vreselijk om steeds de zakken dicht te moeten maken dus nu hebben we een nieuwe indeling. In plaats van zijn kleren mijn kleren hebben we nu 1 zak met 'winter kleding' en 1 zak met zomer kleding. Hoeven we dus nog maar 1 zak te openen en sluiten.

Verder hebben Sander zijn ouders nog een hele set waterdichte zakken meegenomen. Daar hebben we zelf om gevraagd maar nu zitten we met het dillema, wat doen we met die dingen? Onder in de koffer leggen met reserve onderdelen is niet echt een optie want dan is de zak zo stuk. Uiteindelijk bedenk ik dat ik mijn motorjas erin kan stoppen. Nu is mijn topkoffer een stuk leger en bovendien als ik weer eens met water knoei is mijn jas tenminste nog droog. Sander volgt mijn voorbeeld en stopt zijn jas in de andere waterdichte zak.

Als alles een beetje is ingepakt en opgeruimd storten we ons weer op een sudoku. En Bobby aaien uiteraard. Die is ondertussen al aardig verwend aan het worden, en ook een beetje vrijpostig. Hij probeert zomaar bij Sander zijn moeder op schoot te springen maar die vindt dat toch niet zo heel dolletjes.

's-Avonds gaan we aan het 'galgenmaal'. Nog een keertje met zijn allen uiteten, deze keer bij Audi. Na een heerlijke maaltijd gaan we terug naar huis. Even de honden eten geven, Sander moet nog even een sudoku oplossen (zijn eerste!!!) en dan gaan we allemaal op de toren achter in de tuin zitten. Daar zien we een record vallende sterren.

0 reacties:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys