Friday, May 9, 2014

Pakketje is binnen

Nog een dagje Akcaabat, Turkije

Als ik op internet kijk zie ik dat ons pakketje in Trabzon is, zal het vandaag dan in onze handen terecht komen? Snel loop ik naar beneden naar Mehmet. Omdat Sander zich niet echt top voelt spreken we af dat hij binnen blijft terwijl ik boodschappen ga doen. Mehmet zijn dochter is thuis en we gaan even gezellig zitten kletsen. We spreken af samen om 11:45 richting de markt te gaan om dan ook haar moeder op te halen.

Zoals afgesproken sta ik om 11:45 weer op de stoep, we lopen de berg af en doen een rondje markt. Daarna nog even langs de bakker en langs de supermarkt en dan weer terug naar huis. Bij de bakker heb ik een keer voor een rond brood gekozen. Als ik het in mijn handen krijg merk ik pas hoe zwaar het is, een brood van 1,5 kilo!

Daarnaast heb ik eieren gekocht dus wordt het ook tijd ons nieuwe mini pannetje in te wijden.
Even later zitten Sander en ik te smikkelen van een broodje ei.

Toen we naar de markt liepen kwam Mehmet nog langs rijden. De DHL heeft gebeld, het pakket is binnen. De kosten bedragen 123,60 TL. Jammer want eigenlijk hoeven we geen import te betalen maar het is niet anders. Na de lunch stap ik dus maar op de motor en rijd eventjes naar DHL om het pakket op te halen. Terug thuis beginnen we meteen met de Sena te monteren op mijn helm. Daarna nog even puzzelen op de vervolg route. Wat gaan we doen? Terug naar huis of verder? Daar moeten we maar even een nachtje over slapen.

0 reacties:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys